Kontaktní údaje
Provozovatel internetového obchodu: Pavel Kučera
Sídlo: Majdalena 100, 378 03 Majdalena
IČ: 60658070
DIČ: CZ6212311743
JSME PLÁTCI DPH
Zapsaná: do živnostenského rejstříku pod spisovou značkou ŽÚ/1018/2013/Bro
Telefon: +420 605 946 699, +420 606 187 425
Email: alarmsecurity@seznam.cz, info@alarmsecurity.cz
Web: http://www.alarmsecurity.cz
Kontaktní adresa: Pavel Kučera, Majdalena 100, 378 03 Majdalena
Provozní doba: Objednávky přes internetový obchod Alarmsecurity.cz: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Provozní doba infolinky: pondělí - pátek: 8:00 - 16:00
Bankovní spojení:
ČSOB,Poštovní spořitelna - číslo účtu 260326939/0300
I. Úvodní ustanovení
Prodávajícím je : Pavel Kučera – podnikající pod zavedeným obchodním označením Alarmsecurity.cz se sídlem Majdalena 100, Majdalena, PSČ: 378 03, IČ: 60658070 DIČ: CZ6212311743. Společnost je zapsaná do živnostenského rejstříku pod spisovou značkou ŽÚ/1018/2013/Bro, v Městském úřadu v Třeboni. Uskutečnění zdanitelného plnění s místem v tuzemsku (CZ).
Kupujícím je návštěvník těchto internetových stránek prodávajícího, který prostřednictvím systému (dálkového přístupu - internetu) odešle řádnou objednávku na koupi prodávajícím nabízeného zboží, které podléhá standardní platným právním řádem stanovené záruční době 24 měsíců.
Odesláním objednávky kupující současně výslovně a nezpochybnitelně potvrzuje, že se dobře a podrobně seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí a že tyto obchodní podmínky jsou tak nedílnou součástí smluvního ujednání uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, tj. jsou pro obě strany jako smluvní ujednání závazné. Nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků příslušnými ustanoveními obecně závazných předpisů platných v České republice, zejména tedy zák .č. 89/2012, Sb. občanský zákoník v platném znění.
II. Objednávání zboží
- Kupující objednává zboží z nabídky prodávajícího umístěné na internetové adrese www.alarmsecurity.cz . Objednávka je odesílána kupujícím prodávajícímu přímo z prostředí internetového obchodu elektronickou cestou.
Objednávat zboží je možno dalšími způsoby:
- elektronickou poštou na adrese alarmsecurity@seznam.cz
- telefonicky
- Odeslaná objednávka je považována za platný a plně závazný návrh kupní smlouvy, pokud obsahuje všechny náležitosti, vyžadované objednávkovým formulářem. Kupující je povinen uvést správně a plně pravdivě veškeré údaje potřebné k řádnému vyřízení objednávky
- Kupní smlouva je řádně, platně a závazně uzavřena potvrzením objednávky kupujícího prodávajícím. Prodávající je ve všech případech oprávněn dodatečně požádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, zpravidla telefonicky nebo e-mailem. Odmítne-li kupující objednávku k výzvě prodávajícího autorizovat, je považována za neplatnou a právně od počátku zcela neúčinnou.
- Prodávající si vyhrazuje právo nepotvrdit a neakceptovat objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží. Objednávka rovněž nebude potvrzena v případě, že poptávané zboží nebude mít prodávající již na skladě, toto právo si prodávající výslovně vyhrazuje, kupující s ním souhlasí. V takovém případě může být s kupujícím dohodnuta dodávka náhradního zboží, nebo jiný termín dodání.
- Potvrzenou objednávku může kupující prokazatelně zrušit e-mailem bez jakýchkoliv sankcí do 24 hodin poté, co byla učiněna, a to v případě, že zboží nebylo dosud odesláno k přepravě. V ostatních případech je prodávající oprávněn požadovat od kupujícího úhradu již vzniklých nákladů. Prodávající může potvrzenou objednávku bez dalšího zrušit pouze v případě, kdy zboží již není skladem, zboží se již nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena.
III. Dodací a platební podmínky
- Prodávající odešle objednané zboží kupujícímu na adresu uvedenou v objednávce v takové lhůtě, v jaké je uvedena dostupnost při zakoupení výrobku s výjimkou zboží, které aktuálně nebude skladem, i když v době prodeje je jako aktuální (tedy skladem) zveřejněno.
- V případě, že objednané zboží nebude prodávající schopen odeslat v uvedených termínech, bude kupujícího o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu a navrhne náhradní řešení vyřízení objednávky.
- Prodávající nikterak neodpovídá a neručí za zdržení nebo nedoručení zásilky v případě, že jsou nedostatky dány na straně kupujícího nebo na straně dopravní služby. Dále nikterak neodpovídá a neručí za nepřijetí objednávky prostřednictvím internetu v důsledku nezaviněného výpadku spojení případně jiných technických problémů a v případě zásahu tzv. vyšší moci.
- Kupující se výslovně zavazuje odebrat objednané a zaslané zboží a řádně a včas zaplatit kupní cenu za zboží, a to včetně nákladů na jeho doručení.
- Všechny ceny se rozumí včetně DPH. Ceník prodávajícího si prodávající vyhrazuje průběžně aktualizovat a měnit, jinak platí až do odvolání. Prodávající garantuje ceny uvedené v nabídce, a to k okamžiku odeslání objednávky. Náklady spojené s odesláním a přepravou zboží hradí kupující, individuálně (případ od případu) nebo dočasně (formou akční nabídky prodávajícího) lze sjednat, že tyto náklady nese prodávající (při větší objednávce).
- Prodávající akceptuje následující platební podmínky:
- platba předem bankovním převodem
- na dobírku při doručení zboží
V případě platby předem bankovním převodem je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Platbu předem zašle kupující na účet prodávajícího u ČSOB a.s., Poštovní spořitelna, číslo účtu: 260326939/0300 bezhotovostním převodem s uvedením čísla objednávky jako variabilního symbolu. Kupující je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny, tímto okamžikem přechází na kupujícího i nebezpečí škody na zboží.
- Na základě kupní smlouvy vystaví prodávající kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu prodávající odesílá společně s objednávkou.
- Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.
- Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 3 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího. Dopravu na adresu uvedenou kupujícím zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad-faktura, návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list (pokud jej výrobce k výrobku přikládá). Pokud prodávající k výrobku nepřikládá záruční list, tak postačí daňový doklad – faktura.
- Možnost dodání zboží:
- zasílání Českou poštou po celé ČR
- balík na adresu (do ruky)
- balík na poštu
- Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám, při vytváření objednávky. Možný způsob dopravy a podmínky dopravy zboží jsou uvedeny na internetových stránkách Alarmsecurity.cz v sekci "Doprava a platby".
- Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s logem, poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
- Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu alarmsecurity@seznam.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou na adresu společnosti Alarmsecurity.cz. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však Alarmsecurity.cz možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
- V případě nedoručitelnosti zásilky bude kupujícímu vrácena kupní cena. Prodávající však v tomto případě není povinen vrátit částku za vynaložené poplatky související s odesláním a přepravou zboží.
- Pokud kupující při objednání zboží zvolí platbu předem na účet prodejce, zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do 7 dní od její realizace. Pokud prodávající v této lhůtě neobdrží úhradu na svůj účet, bude objednávka prodávajícím zrušena.
- Prodejce skladuje objednávky pouze 1 týden. V případě, že do této doby nepřijde platba od kupujícího, nebo kupující nereaguje na e-maily, nebo telefony od prodávajícího, bude objednávka prodávajícím bez dalšího zrušena.
- V případě, že je hodnota objednávky za zboží nižší, než samotné poštovné, je nutné tuto objednávku předem zaplatit bankovním převodem.
- V případě, že kupující zvolí jako způsob doručení zboží na dobírku a takto objednané zboží nepřevezme, odmítne převzít ve stanovené úložní lhůtě od dopravce, či doručitele, nebo zásilka nemohla být doručena z důvodu neoznačené schránky či zvonku, v takovém případě je zákazník povinen uhradit náklady na poštovné a balné ve výši 150 Kč za jeden balík (Česká pošta /Balík do ruky, Balík na poštu/při doručování v České republice), ve výši 100 Kč za jeden balík (Česká pošta /Balík do balíkovny/při doručování v České republice), a ve výší 250 Kč za jeden balík (při doručování na Slovensko). Zákazník je povinen uhradit náklady za poštovné a balné do 14 dnů od nepřevzetí zásilky. Při nezaplacení budeme náhradu škody vymáhat i soudní cestou.
- V souvislosti s uplatněním práva na odstoupení od kupní smlouvy ve shora uvedené lhůtě 14-ti dnů je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu nepoškozené, zabalené a chráněné proti poškození při přepravě stejným způsobem, jako bylo zboží chráněno při dodání.
- V souvislosti s uplatněním práva na odstoupení od kupní smlouvy ve shora uvedené lhůtě 14-ti dnů ponese kupující náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Zboží poškozené či ve stavu znemožňujícím či ztěžujícím jeho další prodej není prodávající povinen přijmout a nenastávají účinky odstoupení od smlouvy. Při platném odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží v nejkratší možné lhůtě.
IV. Ochrana osobních údajů
- Veškeré osobní a firemní údaje, které kupující poskytne prodávajícímu, jsou považovány za důvěrné a chráněné dle příslušných právních předpisů. Prodávající je oprávněn s těmito údaji nakládat pouze v souladu s platnými právními předpisy a pro účely související se službami internetového obchodu. Prodávající se zavazuje, že neposkytne tyto údaje žádným třetím osobám, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávky.
- Kupující má právo na výmaz svých údajů z databáze zákazníků a to na základě výslovné žádosti zaslané prodávajícímu.
Ochrana osobních údajů, jejich spravovaný rozsah, způsob ochrany a výčet stran spravující osobní údaje předané do našeho obchodu je řešen v individiuální části na internetových stránkách Alarmsecurity.cz v sekci "GDPR-ochrana osobních údajů".
V. Odpovědnost za vady a záruka
- Záruční podmínky se řídí příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad- faktura. Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.
- Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží.
- Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená v bodě 7.2 je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). Podnikateli bude doba pro uplatnění práv z vady oznámena v rámci kontraktačního jednání.
- Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či, že došlo k mechanickému poškození zboží.
VI. Právo a spory
- Vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy alarmsecurity@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
- Prodávající tímto výslovně upozorňuje Kupující na jejich právo a možnost řešení případných, spotřebitelských sporů vzniklých mezi stranami cestou mimosoudního řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., na ochranu spotřebitele (viz. zejména ust. § 20d až 20y cit. zák.), když obecným subjektem pro řešení sporů (ADR) je Česká obchodní inspekce viz odkaz na formulář pro zadání mimosoudního sporu: (https://adr.coi.cz/cs)
VII. Reklamační řád
Vyřizování reklamací podléhá ustanovením následujících právních norem:
- Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění
- Zákon č. 89/20123 Sb., občanský zákoník v platném znění
Prodejce: Pavel Kučera. – podnikající pod zavedeným obchodním označením Alarmsecurity.cz se sídlem Majdalena 100, Majdalena, PSČ: 378 03, IČ: 60658070 DIČ: CZ6212311743. Kupující učiní reklamaci jedním z níže uvedených způsobů:
- E-mailem na adresu alarmsecurity@seznam.cz
- Poštou zasláním reklamace na adresu: Pavel Kučera, Majdalena 100, Majdalena, PSČ 37803
- Každá reklamace musí obsahovat:
- číslo objednávky
- srozumitelný a co nejpodrobnější popis zjištěných závad a jejich projevů
- Prodávající rozhodne o reklamaci (vyřízení reklamace) nejpozději do 30 dnů od řádného provedení reklamace a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
- Oprávněná reklamace včetně vyřešení vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
- Pro zadání reklamace využijte náš formulář pro zadání a odeslání reklamace na našich webových stránkách.
Poslední aktualizace těchto obchodních podmínek provedena ke dni : 22.5.2018